ابزار KWFinder چیست؟ + آموزش کار با KWFinder
هدف همه شرکتها این است که با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با مزایای محصول، به راحتی آنها را در هنگام جستجوی نام تجاری یا محصول خود پیدا کنند و سایت آنها در صفحه اول نتایج گوگل ظاهر شود. یا با وارد کردن کلمات کلیدی در نوار ابزار موتورهای جستجو، سایت شرکت را می توان مشاهده کرد تا کاربران را در مورد دامنه گسترده تجارت خود یا نیازهایی که محصول یا خدمات آنها برآورده می کند، آگاه و آموزش دهد. انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای رتبه بندی مانند انتخاب یک موقعیت بازاریابی است. در ادامه همراه مقاله ابزار KWFinder چیست؟ + آموزش کار با KWFinder باشید.
KWFinder چیست؟
KWFinder یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای بازاریابی جستجو است، یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی که به شما کمک می کند بهترین کلمات کلیدی دم دراز (Long Tail) را برای هدف خود شناسایی کنید. این ابزار نیاز افراد در تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را برآورده می کند: ایجاد کلمات کلیدی بیشتر برای موقعیت یابی سایت. همچنین یک شاخص اختصاصی از دشواری سئو و بینش رقابتی در مورد تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) ارائه می دهد.
این ابزار به شما کمک می کند کلمات کلیدی را که بیشترین جستجو را دارند اما رقابتی نیستند شناسایی کنید. همچنین یک ابزار جایگزین عالی برای Google Keyword Planner است. زیرا حجم جستجوی ماهانه دقیق را به همراه بسیاری از معیارهای مفید دیگر که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت، ارائه می دهد.
KWFinder و سئو
ابزار KWFinder تا بحال کمک زیادی به مدیران وب و سئوکاران داشته تا با تحقیق کلمه کلیدی بتوانند کلمه کلیدی های مناسب را پیدا کرده و به کسب و کار خود رونق دهند و به سرپ گوگل برسند. در مبحث آموزش سئو رایگان زیاد به این باره پرداخته ایم. در ادامه همراه سئو لرن باشید…
KWFinder برای چه کسانی است؟
ابزار KWFinder می تواند هم برای سئو و هم برای ایجاد کمپین جستجوی پولی استفاده شود.
این ابزار به شما این امکان را می دهد که لیست کلمات کلیدی خود را بر اساس حجم جستجوی آنها، در گذشته یا حال، هزینه تخمینی هر کلیک در جستجوی پولی و سختی سئو آنها همانطور که توسط KD نشان داده شده است، بهینه کنید.
این ابزار برای کلمات کلیدی با حجم بالا و بازارهای با حجم بالا به خوبی کار می کند، اما اگر به دنبال کلمات کلیدی خاصی هستید یا در بازار کوچکتری فعالیت می کنید، داده ها غیرقابل اعتماد می شوند. این داده ها نه به دلیل وجود اشکال در ابزار KWFinder، بلکه به دلیل اندازه کوچک منبع داده غیرقابل اعتماد می شوند. برای بازاریابان جستجوی پولی، این ابزار احتمالاً چندان محبوب نیست زیرا ویژگی های بیشتری نسبت به ابزار رایگان Google Keyword Planner ارائه نمی دهد. با این حال، این ابزار یک ابزار خوب و محبوب برای سئو خواهد بود که نیاز به تحقیق در مورد کلمات کلیدی دارد.
ویژگی های KWFinder
KWFinder یک ابزار ساده است که هدف آن یافتن کلمات کلیدی و ایجاد لیست به راحتی است.
جستجوی کلمه کلیدی
هنگامی که یک یا چند کلمه کلیدی را به KWFinder ارسال می کنید، ابزار بلافاصله چندین شاخص برای کلمات کلیدی نمایش می دهد:
trend: ترند به معنای محبوبیت است. این نمودار کوچک به شما نشان می دهد که چند سال پیش این اصطلاح چقدر محبوب و جستجو شده بود.
Search: این گزینه میانگین تعداد جستجوهای هر کلمه در ماه را به شما نشان می دهد.
cpc: این عبارت به هزینه هر کلیک در تبلیغات گوگل اشاره دارد. به عنوان مثال، اگر یک اصطلاح دارای CPC 0.25 باشد، به این معنی است که اگر با تبلیغات Google Ads به صفحه اول آن عبارت برسید، 25.0 دلار به ازای هر کلیک کاربر پرداخت می کنید. البته این قیمت دقیق نیست.
ppc: این آمار مربوط به تبلیغات کلیکی گوگل است و ارزش و سختی کلمه را بر حسب درصد نشان می دهد.
kid: و در نهایت، این شاخص به شما می گوید که چقدر رقابت روی هر کلمه کلیدی وجود دارد و سئو کردن چقدر دشوار است.
خروجی: یک گزینه export در انتهای این صفحه داده شده است که با کمک آن می توانید خروجی اکسل کلمات داده شده و ارقام آنها را دریافت کنید.
مقاله پیشنهادی: چگونه کلمات کلیدی را برای رتبه بندی آسان پیدا کنیم؟
ترکیب با ابزارهای Mangools.com
هنگامی که یک حساب کاربری در KWFinder دارید، اشتراک شما شامل سایر ابزارهای Mangools می شود. این ابزارها به شما امکان میدهند صفحات نتایج جستجو را بررسی کنید، رتبهبندی کلمات کلیدی را بررسی کنید، مشخصات لینک ها را بررسی و تحقیق کنید و سایتها را بر اساس معیارهای مختلف آزمایش کنید.
- KWFinder: ابزار تحقیق کلمات کلیدی
- SERPChecker: صفحات نتایج جستجو را بررسی می کند و نتایج را نمایش می دهد
- SERPWatcher: ابزاری برای رتبهبندی که بررسی میکند دامنه در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر شما کجا ظاهر میشود.
- LinkMiner: ابزار تجزیه و تحلیل پیوند با استفاده از داده های پایگاه داده Majestic SEO
- SiteProfiler: ابزار سنجش سایت برای جمع آوری داده های Alexa، Majestic و Moz
پیشنهاد میشود بخوانید: ابزار های جایگزین الکسا
مزایای KWFinder
KWFinder دسترسی سریع به اطلاعات ضروری را فراهم می کند. این تحقیق کلمات کلیدی را سریعتر، آسانتر و آگاهانهتر میکند، بنابراین میتوانید تصمیمات درستی را برای جایگاه خود بگیرید. همچنین به شما این امکان را می دهد که با جستجوی کلمات کلیدی مورد استفاده رقبای خود، تحقیقات رقابتی انجام دهید.
ابزارهای دیگر در Mangools.com گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند و به شما کمک می کنند تا به سرعت به معیارهای کلیدی کمپین های بازاریابی جستجوی خود دسترسی پیدا کنید.
- تحقیق کلمات کلیدی آن در رتبه دوم قرار ندارد. KWFinder یکی از بهترین نتایج تحقیقات کلمات کلیدی را بر اساس تست ها دارد.
- اتصال به سایر خدمات KWFinder و سایر ابزارهای Mangools
- دانش خوب از کلمات کلیدی طولانی – KWFinder اطلاعات زیادی برای کشف کلمات کلیدی طولانی دارد که ابزارهای دیگر مانند Ahrefs ندارند.
معایب KWFinder
در تحقیقات رقبا عالی نیست. Ahrefs یک ابزار عالی برای تحقیق در مورد وبلاگ های رقیب است و برای آن باید از Ahrefs استفاده کنید.
کلمات کلیدی را با سرعت بالا جستجو کنید
با تحقیقات کلمات کلیدی، بازاریابان جستجو تصمیمات کوچک بسیاری را در مدت زمان کوتاهی می گیرند. KWFinder کارایی این فرآیند را در سازمان شما بهبود می بخشد.
KWFinder این کار را با جمعآوری معیارهای کلیدواژه از سایر منابع داده و ارائه آنها به روشی کارآمد و جذاب انجام میدهد. KWFinder به شما کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه تری بگیرید و به شما امکان می دهد بهره وری را در این زمینه افزایش دهید.
پیشنهاد میشود بخوانید: بهترین ابزار های رایگان سئو سایت
میزان سختی کلمه کلیدی
سختی کلمه کلیدی از دشواری رتبه اول در SERP گوگل در حین بهینه سازی یک کلمه کلیدی. این سطح دشواری در مقیاس 0 تا 100 نشان داده شده است.
نحوه محاسبه سختی کلمه کلیدی:
در ابتدا، قدرت پیوند (LPS) معمولا برای هر لینک سرپ گوگل محاسبه می شود. این بررسی از معیارهای رایج استفاده می شود (Domain Authority، Page Authority) و معیارهای بزرگتر (Citation Flow، Trust Flow). هنگامی که مقدار LPS به دست آمد، با در نظر گرفتن URL های پرقدرت و کم مصرف که رتبه اول در SERP را دارند، دشواری کلمه کلیدی (KD) را محاسبه می کنیم. این به این دلیل است که سایت های تازه کار یا کمتر معتبر می توانند با پیوند دادن به دیگران برتری پیدا کنند.
نحوه بررسی محاسبه میزان سرچ کلمه کلیدی:
هر عددی که این ابزار برای هر کلمه کلیدی میدهد را ضربدر 8 کنید میزان تقریبی سرچ ماهانه آن کلمه کلیدی را بدست میاورید.
درباره مهدی فاتحی فر
مهدی فاتحی فر هستم سال ها هست که در زمینه سئو فعالیت دارم. علاقه مند به زمینه دیجیتال مارکتینگ هستم.
سایر نوشته های مهدی فاتحی فر
دیدگاهتان را بنویسید