URL فارسی یا انگلیسی؟ کدام برای سئو سایت بهتر است؟
URL یا نامک پست های سایت فارسی باشد یا انگلیسی؟ آیا فارسی بودن یا انگلیسی بودن URL به سئو سایت آسیب میزند؟ این سوالی است بیشتر وبمستران میپرسند و همیشه این مشکل را داشته اند، جواب شما را در مقاله URL فارسی یا انگلیسی؟ کدام برای سئو سایت بهتر است؟ داده ایم، در ادامه با سئو لرن همراه باشید…
URL فارسی یا انگلیسی؟
حضور کلمه کلیدی در URL قطعا تاثیر گذار است. ولی طبق بررسی هایی که ما انجام داده ایم به این نتیجه رسیده ایم که فارسی یا انگلیسی بودن URL های سایت تاثیر خاصی ندارد و فقط مسیر سئو سایت شما مهم است که چگونه پیش ببرید و صفحات سایت را وارد SERP و صفحات اول گوگل کنید.
مقاله پیشنهادی: سرعت بارگذاری سایت، جادوی گوگل
مهم نیست که زبان URL سایت شما به انگلیسی، فارسی، عربی، ژاپنی یا هر زبان زنده دیگری باشد، مهم مفهوم آن کلمه ای است که به کار برده اید.
برای مثال کلمه کلیدی ما هست (آموزش عکاسی) این کلمه را میتوانیم به زبان های دیگر ترجمه کنیم و در نامک استفاده کنیم.
یکی از دلایلی که گوگل سایت شما را برای کاربران در نتایج جستجو شده نمایش میدهد حضور کلمه کلیدی در نامک سایت است. در نتیجه استفاده از نامک فارسی میتواند نتیجه بهتری را برای شما داشته باشد.
درباره مهدی فاتحی فر
مهدی فاتحی فر هستم سال ها هست که در زمینه سئو فعالیت دارم. علاقه مند به زمینه دیجیتال مارکتینگ هستم.
سایر نوشته های مهدی فاتحی فرمطالب زیر را حتما مطالعه کنید
آشنایی با انواع روش های سئو و تکنیک های آن
ورودی کم ولی هدفمند!
ویژگی های CMS خوب!
سایت هایی که میتوان در آن رپورتاژ آگهی رایگان منتشر کرد؟ 2023
فایل Robots.txt چیست؟
سئو کلاه سفید چیست؟ White Hat SEO
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
خیلی مفید و عالی از نظره منم url فارسی بهتر جواب میده نسبت به url انگلیسی
خیلی ممنون از نظر شما