تقویت رپورتاژ آگهی بعد از انتشار + نکات کلیدی
اگر شما یک کسب و کار آنلاین اینترنتی داشته باشید قطعا به فکر پیشرفت کسب و کار و سایتتان هستید، یکی از راه های پیشرفت سایتتان در گوگل انتشار رپورتاژ آگهی میباشد که ما در این مقاله میخواهیم در مورد تقویت رپورتاژ آگهی بعد از انتشار + نکات کلیدی باهم دیگه صحبت کنیم. با سئو لرن همراه باشید…
مقاله پیشنهادی: URL فارسی یا انگلیسی؟ کدام برای سئو سایت بهتر است؟
رپورتاژ آگهی چیست؟
تعریف ساده از رپورتاژ آگهی: محتوایی از سمت شما که دارای متن، عکس، و لینک به سمت سایت شماست در یک سایتی که رپورتاژ آگهی انتشار میکند، انتشار میکنید. در ادامه مقاله شما را با فواید رپورتاژ آگهی، انواع رپورتاژ آکهی و… صحبت خواهیم کرد.
تقویت کردن سئو سایت با انتشار کردن رپورتاژ آگهی
امروزه یکی از محبوب ترین روش های تبلیغاتی در فضای مجازی و اینترنت انتشار رپورتاژ آگهی است. انتشار رپورتاژ آگهی یکی از بهترین ها در حوزه تبلیغاتی آنلاین و بازاریابی دیجیتال است. داشتن بازدید بالای رپورتاژ آگهی و ارزان بودنش نسبت به بقیه پلتفرم های تبلیغاتی باعث شده است که محبوبین بالایی داشته باشد، نکته ای در اینجا وجود دارد که برای رسیدن به رتبه یک و SERP گوگل نیاز به رپورتاژ آگهی داریم.
شما با رعایت کردن اصول سئو در رپورتاژ آگهی میتوانید کسب و کار خود را افزایش دهید و برند شوید و در نتیجه میان سایت های مشابه در گوگل دیده شوید. که ما به شما پیشنهاد میکنیم مقاله آموزش رپورتاژ نویسی + تکنیک های حرفه ای را مطالعه نمایید.
رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟
لینک فالو در رپورتاژ آگهی! استفاده از لینک فالو در رپورتاژ آگهی باعث میشود بهبود رتبه سایت بهتر شود، استفاده از لینک فالو در رپورتاژ آگهی یکی از بهترین گزینه ها برای بهینه سازی و سئو سایت میباشد. بعد از انتشار رپورتاژ آگهی و ایندکس شدن محتوا در سایت باعث میشود که لینک ها Crawel شود و سایت شما تقویت شود.
چگونه با رپورتاژ آگهی سایت را تقویت کنیم؟
یکی از خاصیت های مهم رپورتاژ آگهی داشتن لینک های مفید بر روی کلمه های کلیدی بر سمت سایت شماست که موجب میشود کاربر به سمت سایت شما هدایت شود و در نتیجه باعث افزایش بازدید سایت میشود. و ارزش صفحه را بر روی کلمات کلیدی که لینک شده اند بیشتر میکند. و در نتیجخ باعث میشود سایت بهبود رتبه داشته باشد.
همچنین پیشنهاد میشود در سایت هایی رپورتاژ آگهی منتشر کنید که دامین آتوریتی (DA) بالایی داشته باشند.
مقاله پیشنهادی: 10 دلیل پنالتی شدن سایت
قیمت رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی هزینه نیست بلکه یک نوع سرمایه است! برای انتشار آگهی در مرحله ی اول باید یک هزینه ای را مد نظر بگیرید و بعد به سراغ سایت هایی بروید که هزینه انتشار رپورتاژ در آن سایت با بودجه شما برابری میکند. برای خرید رپورتاژ هم میتوانید با سرچ کردن در گوگل با استفاده از سایت های واسط یک سایت مناسب انتخاب کنید…
عوامل تاثیرگذار در قیمت رپورتاژ آگهی
هر سایتی برای انتشار رپورتاژ آگهی یک قیمتی دارد. هزینه رپورتاژ آگهی در هر سایتی یک قیمتی دارد و هیچ قیمت ثابتی برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب نشده است.
مهم ترین عاملی که در تایین قیمت رپورتاژ آگهی تاثیرگذار است کیفیت آن سایت است. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه کیفیت یک سایت را باید مشخص کنیم:
اعتبار دامنه و صفحات سایت
شرکت MOZ یکی از سایت هایی هست که مشخص میکند یک سایت چگونه در گوگل رتبه بندی میشود. این سایت بین 0 تا 100 یک امتیازی به یک سایت میدهد که هرچقدر این سایت به عدد 100 نزدیک تر باشد یعنی دامنه آن سایت رتبه بالاتری دارد. یکی از مهم ترین معیار ها برای تعیین قیمت رپورتاژ آگهی همین مورد است.
لینک های فالو
سایت هایی که رپورتاژ آگهی انتشار میکنند تعداد لینک های فالو را مشخص میکنند. زمانی که شما در یک سایت رپورتاژ منتشر میکنید آن سایت برای شما تعیین کرده است که میتوانید چندتا لینک فالو یا نوفالو به سمت سایتتان بدهید. بهتر است که لینک های زیادی به سمت سایت خود بگیرید تا بهبود رتبه بهتری را داشته باشید ولی طبق تجربه مهدی فاتحی فر مدیر و موسس وبسایت سئو لرن بهتر است در یک رپورتاژ بر روی یک لینک تمرکز کنید تا بهبود رتبه بهتری داشته باشید.
افزایش قدرت رپورتاژ آگهی
پس از سفارش و انتشار رپورتاژ آگهی بهتر است که آن را تقویت کنید که در ادامه راهکارهایی برای تقویت رپورتاژ آگهی براش شما گفته ایم…
کامنت گذاری
کامنت گذاری یا کامنت مارکتینگ، یکی از روش هایی که میتوانید با استفاده از آن صفحه رپورتاژ آگهی را آپدیت کنید، این روش بسیار ساده ولی خیلی تاثیرگذار است.
خرید بک لینک
زمانی که شما یک رپورتاژ انتشار میکنید بهتر است از همان سایت بک لینک برای آن صفحه خریداری کنید که میتواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و رپورتاژ شما را تقویت کند.
منتشر کردن رپورتاژ در سایت های معتبر
بهترین سایت ها برای انتشار رپورتاژ آگهی سایت هایی هستند هستند که بازدیدکنندگان بالایی دارند. این سایت ها برای اینکه بازدید بالایی دارند مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب میکنند و مخاطبان بالایی دارند، مانند سایت های خبری.
راه های بسیار زیادی برای افزایش قدرت رپورتاژ آگهی وجود دارد که ما در دوره آموزش رپورتاژ آگهی کامل برای شما آموزش داده ایم.
درباره مهدی فاتحی فر
مهدی فاتحی فر هستم سال ها هست که در زمینه سئو فعالیت دارم. علاقه مند به زمینه دیجیتال مارکتینگ هستم.
سایر نوشته های مهدی فاتحی فرمطالب زیر را حتما مطالعه کنید
آشنایی با انواع روش های سئو و تکنیک های آن
ورودی کم ولی هدفمند!
ویژگی های CMS خوب!
سایت هایی که میتوان در آن رپورتاژ آگهی رایگان منتشر کرد؟ 2023
فایل Robots.txt چیست؟
سئو کلاه سفید چیست؟ White Hat SEO
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
کامنت گذاری رو چند وقت یبار انجام بدیم؟
هر دو، سه روز الی پانزده، بیست روز یکبار